Hej igen

Hej nu är jag här igen image18

Jag hoppad att ni skriver till mig fast att jag inte skriver så offta

Det jag vill ha är vänner man kan  blogga med.'

Det är kul att blogga.
Jag har ju bara internet hos min pappa så det blir svårt för mig att skriva så mycket men jag försöker.

Idag har varit bra jag kom till skolan o hade no först.
Det är kul men svårt. Jag tycker mer om biologi.
Men jag och två kompisar skulle labba lite.
Dom som inye vet vad det är så är det att exprementera.
Men en av dom två hade varit sjuk förra veckan och då fick vi hjälpa henne.
Det var att en pingissboll skulle hänga i ett snöre medans man tog en stämmgafell.

Nu är jag jävligt ARG.

Ja ja det var bara en som kom in i mitt rum och var jävligt otrevlig som peronen, jag nämner inte kön. Det blir inte bra om personen ser det .
 Men vem BRYR SIG.
Inte jag i alla fall.

Men i alla fall så tog man en stämmgafell, slog till den i bordet så att den  vibbrerar.
Sen nuddar man pingisbollen.
Den börgarstuddsa. det är häftigt.
Men jag kommer inte ihåg resten av dan .
Men men
Man kan ju inte komma ihåg allt
Men jusst det
Jag fick ett g+ på sv läxan.
Inte bra jag moste få mer jag får sätta mig och läsa mer.
Ja ja.

Men jag måste sluta ska äta lite mat nu.

image19Kramar bibbow

Kommentarer
Postat av: Kajsaa

det med pingisbollarna va ju jätteroligt :) hehe ha det bäst ! /kajsa

2007-10-24 @ 20:47:04
Postat av: Kajsaa

Heej bea ! nu har jag skaffat blogg :D känner mej duktig , ha ett bra höstlov !

2007-10-26 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0