LOV!!!!!!!

Hej igen
 Det är fredag och LOV.
JA   JA   JA
 image20
Det är skönt att ha lov
Man kan plugga igen det man har missat
Om man nu har missat en massa som då inte jag har
HA HA eller nått
 nu ska jag äta pappas goda sallad den ÄR SUPER GOD.


Nu har jag ätit färdigt. Mummmmmmssssssssssssss........
Dét var gott.
Jummiijummii

Jag ska försöka hinna med mycket på lovet som tex:

Jag ska sminka mig och kolla frisyrer som kanske passar mig.
Jag ska jonglera.
Rita är ett måste och lite till.
Sen ska jag göra mycket mer, det lovar jag.
Men det är kul och jag skulle vilja att ni skriver några minnen av era lov ni haft  eller att ni skriver vad ni ska göra på era lov.

Men jag ska ha ett jättebra lov
Snart är det HALOWEEN.
image22
Haloween är jätte kul.
Jag kommer ihåg när man var liten och man jick utklädd till häxa.
BUS ELLER GODIS!!!!
Ja det är något man kommer ihåg, men man fick inte mycket.
Ja men det går ju det med.
Hoppas att ni får en bra HALOWEEN !!!!!

HA DET BÄST !!!!!!!

Kramar Bibbowgirl

image21

Kommentarer
Postat av: Cim

Hej där, vad kul att du skrivit lite igen... Hoppas vi får en mysig helg nu, med god mat och lite bus... Tänk att ni ska vara kvar tills på tisdag, alla tre, kuuul!!! KRAAAAAAAAM älskar dig!!!

2007-10-26 @ 20:15:08
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Mia

Hej! Hoppas du är nöjd med det nya utseendet på bloggen :-)

2007-11-04 @ 17:36:56
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Åsa

Hallå där tjejen! Kikar in o läser lite här..du har en snygg blogg! Hoppas du har haft ett skönt lov o att halloween blev roligt! Skrämde ni slag på några "käringar o göbbar"?? ; ) Ha en fin kväll nu o hälsa dom andra! Kramar ifrån Åsa i Malmö..
Ps/ vilken söt kanin! /Ds

2007-11-04 @ 19:27:41
URL: http://snopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0