hej

Hej idag har vi varit på skojlandet
Jag tyckte det inte var så kul men det tyckte min lillebror o bonusbror.
Jag satte och gjorde LÄXOR.
Tråkigt men måste göras och
 jag tycker att det var tråkigt så jag förhörde
min bonusmamma och pappa istället.

Vi har inte gjort så mycket idag....... Jo vi tittade på mister Beans semester.
Den är bra jag gillar roliga filmer och Romantiska.image25



Men vi har ätit sten( inte bockstavligen).men man grillar kött på en liten grill typ svårt att förklara och hitta ingen bild på det.

Men nu lyssnar jag på M. Jackson. Han är bra.image26
OCH SÖT.

Men
ska fixa lite sen ska jag se

freaky friday. Kommer inte ihåg facktiskt hur den är men det ska jag se.


KRAMAR      BIBBOWGIRL


Kommentarer
Postat av: Cim

Hej gumman, ja visst var det kul att förhöra pappa och mig???? Tack för den du... ;) Men du glömde att skriva om att pappa förhörde dig och mig på historia sen (om Columbus)o så glömde du skriva hur duktiga vi var, eller hur, visst var vi!!??? Ha en skön vekca så ses vi snart igen.... Pussar och kramar från bonusmamma... ;)

2007-11-11 @ 15:34:58
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Mia

Freaky friday är ju skitkul :-)
Kram

2007-11-12 @ 18:50:25
URL: http://studentmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0