HEJ

Hej igen snrt är det jul!
Det är kul.
Jag tycker inte om snön så mycket men jag tycker om att det är julafton.
Det är mysigt när man kan vara med familjen men jag kan inte vara med
 hela familjen eftersom jag har skillda föräldrar.
Men jag får i alla fall vara med alla.

Men idag har det varit bra jag har haft sv.
Det är kul eftersom vi arbetar med fantasy, jag holler på med en kanonberättelse.
Men vi har också andra saker i sv, som att skriva i ett stavningshäffte.
INTE LIKA KUL MEN DET ÄR BRA.
Sen har vi haft elevens val. Jag har logiska spel. Vi har två tuneringar, det är inte lika kul.
Det är schack och otello.
 Det går inget bra för mig änn så länge.

Jo jag har också varit hos kuratorn. Det är bra att prata av sig. 
Man kan inte prata med förälldrar på samma sätt, så är det bara. 
Jag vet inte varför men så är det bara.
Men jag ska prata med dom på söndag det ska bli sjönt att få ut lite vad jag tycker.

Jusst nu holler jag på och kollar på M.Jacksons videor.
Han är så bra.
Men han var snyggare förut.

Jo jag har prov nästa vecka i No (biologi) och hemkunskap.
Det går nog bra hoppas jag.

Ska fixa lite ses

Kramar bibbowgirl.

Kommentarer
Postat av: Cim

Hej gumman, ja visst är det kul att det snart är jul, ska bli sååå mysigt att pynta och ställa fram ljusstakar o så... Kramisar från bonusmamma... ;)

2007-11-09 @ 09:25:01
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Kajsaa

hej tjejen :) LÄNGTAR EFTER TOMTEN ;) gör inte du det ?!
tack för att du finns för mej :) alvarligt , ser det ut som att jag och linus är tillsammans ?! ha en bra helg :) kraaaaaam

2007-11-09 @ 15:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0