hej nu är jag här

Hej igen

Nu är jag här och har fått internet hos mamma också
JAJAJA

Men idag har jag fått veta att jag fick 62 poäng i franska.
Ja det var kul och jag fick veta att jag fått G i musik.

Sen var det så att min kompis hade lite ont i huvudet och så och fick åka hem.
Jag hopas att hon kryar på sig.
Senare på dagen hade vi idrott. Det var killarnas val.
Dom valde overan på ena sidan och fritt på ena sidan.
Jag var med på overan. Det är så kul men jag får lite ont när killarna skuter.  Aj.....
Men det är kul i alla fall.

När jag satte mig vid datorn så kronglade den, jobbigt.
Men nu lite senare har jag och mamma fixat det.
jag tycker om att titta på youtobe.
Vad tycker ni om skriv järna.

Jo min mamma fyller imorn, det ska bli kul att fira henne.

Men jag längtar till jul, det är så mysigt att vara med familjen. Det som är lite tråkigt är att man inte kan vara med hela familjen samtidigt. men men....
Det är något man får vänja sig vid.
Det var jobbigt när man fick veta att dom skulle skilja sig.
Man tängker så här att varför är det mitt fel men det kan alldrig vara ett barns fel ( kanske men i sånna fall är det ett ricktig speciellt fall).

Jo vi åt köttbullar och mackaroner, med zatsiki (tror jag att det stavas).
Det var gott. mums...

Skriv järna om ni vill                                                               SNÄLLA   SKRIV

KRAMAR BIBBOWGIRL

Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att du gillade den :-)
Kram

2007-11-05 @ 19:56:38
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Cim

Hej gumman, nej det är aldrig barns fel att föräldrar skiljer sig, ALDRIG!!!!! Så får du inte tänka, gumsan!!! Mmm, men jag tror julen fixar sig i alla fall, eller vad tror du??? Ha en skön natt gumman.. Kramar från bonusmamma... ;-)

2007-11-05 @ 22:21:50
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Cim

Ps, Hoppas det var okej att Mia fixade din blogg lite, tycker du den är fin???? Kramisar igen!!!

2007-11-05 @ 22:33:04
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0