Hej igen

Hej nu är jag här igen

image10

Snygg bild eller hur, det föreställer mig när jag är arg
Men då är jag riktigt ful hihi

PS: JAG ÄR LITE DÅLIG PÅ ATT STAVA OM NI HITTAR NÅGRA FEL!!!!!!!!!!!!!!!

 Den 23/8 är jag på skolläger, det ska bli kul. Vi ska tälta vid Nora.
Jag ska sova med två kompisar. Över en natt. Grilla lite och så det är mysigt
.image11
Vi äter inte riktig så gott men nästan.
 
Sen som sagt att jag har inte internet
 hos mamma så jag är inte inne på ett tag
men men det är kul i alla fall även fast man inte har internet. Man är mer med familjen på ett annat sätt!
Skulle vi ha internet hos min mamma så skulle jag vara inne på datorn  inte jämt men nästan
då är man inte med familjen så mycket på samma sett.
jag tycker att det är kul att vara med familjen.image12


Jag undrar hur det är att ha pojkvänn????????
 Det är så att jag alldrig haft en pojkvänn.Det är säkert mysigt och underbart om man hittat någon
 man tycker om som tycker pressis lika mycket om mig som jag gör för honomimage13
Jag undrar och jag unrar en massa saker om att vara ihop och så göra slut
SSSSSSSSSNNNNNNNNÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAA skriv och berätta hur det är
nyfiken.

KRAMAR Bibbowgirlimage14

Kommentarer
Postat av: Mia (studentmamman)

Det är jättemysigt när man hittar nån man verkligen tycker om! Peter och jag har varit ihop sen vi var 17 år och han är min enda riktiga kärlek.
Jag hade väl lite killar innan honom men inget allvarligt. Med honom känns allting rätt!
Kram

2007-08-22 @ 18:53:06
Postat av: evelina

kärleken kommer när den kommer, det är inget man kan skynda på =) och även om det är världsbäst i början kanske det inte är menat att hålla. Troligen kommer du pussa många munnar innan du träffar din drömprins =)
kramar

2007-08-22 @ 20:42:46
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

hejsan!
Hoppas du mår bra kramar Olivia från skolan om du inte vet vem jag är! :)

2007-09-06 @ 21:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0