Hej igen

Hej allihopa!

Kul att det är några som ger kommentarer till mig. Det får järna komma flerimage6
Jag har bara internet hos min pappa så det kan dröja med att jag uppdaterar vad som står.
Jag är rätt ny om man räknar från en dag.Hihi.


Men jag och min familj från pappas sida ska till stockholm på dop.

Det är första gången men det ska bli kul. En liten tjej som ska döpas.image9

Snart börjar skolan. JIPPI !
ELLER INTE!!!!!!!!!
Men man lär sig saker och TRÄFFAR KOMPISAR.
Det är det bästa.

Jag hoppas att det kommer fler kommentrer
 även fast jag inte skrivit mycket. Som sakt jag är rätt ny.
 Det blir mer när jag är lite mer van.

Ps: Jag är lite dålig på att stava om ni ser fel. 

image8Kram Bibbowgirl.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag börjar oxå skolan snart,det ska bli både kul och jobbigt :-)
Kul att träffa alla klasskompisar men inte lika kul att plugga haha.
Hoppas ni får det trevligt på dopet!
Kram

2007-08-17 @ 21:46:11
URL: http://studentmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0